- Kategorie
-
Nożyczki tytanowe Leitz Cosy 20.5cm żółte
Symbol:
X18944
Wpisz swój e-mail |
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 18 |
Kod kreskowy | |
EAN | 4002432128549 |
* nożyczki tytanowe LEITZ COSY
* wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej wyprodukowanej w NIEMCZECH, są niezwykle wytrzymałe
* przeznaczone do wszystkich rodzajów zadań związanych z cięciem zarówno w domu, jak i w biurze
* nowoczesne i stylowe wykończenie w ciekawych kolorach
* wzmocnione uchwyty wykonane z tworzywa ABS (ABS - akrylonitryl-butadien-styren to jedno z najbardziej popularnych i rozpowszechnionych tworzyw sztucznych, znajdziemy je w samochodzie, obudowie telewizora, zabawkach, sprzęcie sportowym itp. - swoją popularność zawdzięcza wysokiej wytrzymałości i dobrym parametrom przetwórczym)
* pokryte tytanem ostrza dłużej pozostaną ostre w porównaniu z nożyczkami standardowymi (tytan został odkryty w WIELKIEJ BRYTANII przez WILLIAMA GREGORA w 1791 roku - nazwę pochodzącą od bóstw z mitologii greckiej zawdzięcza MARTINOWI HEINRICHOWI KLAPROTHOWI - tytan - pierwiastek chemiczny z grupy metali przejściowych w układzie okresowym o liczbie atomowej 22 - lekki metal o szarawym kolorze - ma wysoką wytrzymałość mechaniczną, jest odporny na korozję - jest dodawany do żelaza, aluminium, wanadu, molibdenu i innych)
* wysoka precyzja cięcia i wygodne ergonomiczne uchwyty ułatwiają użytkowanie
* opakowanie nie zawiera plastiku
* gwarancja: 10 lat
* kolory: morski niebieski, aksamitny szary, ciepły żółty
* wymiary: 8 x 17 x 20,5 cm
* długość ostrza: 20,5 cm
* waga: 0,08 kg
* jednostka sprzedaży 1 sztuka
* w 1896 roku w Niemczech Louis LEITZ położył podwaliny pod wiodącą dzisiaj w Europie markę artykułów biurowych - wszystkie produkty LEITZ, od tradycyjnych po zaawansowane technologicznie, są skrupulatnie opracowywane, aby ich jakość zawsze spełniała najwyższe standardy - technologie podlegają ciągłym zmianom, ale zasady firmy pozostają niezmienne: praca wciąż warta jest tego, aby wykonywać ją prawidłowo - wszystkie produkty LEITZ są starannie opracowywane, aby za każdym razem osiągały najwyższy poziom wydajności
* wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej wyprodukowanej w NIEMCZECH, są niezwykle wytrzymałe
* przeznaczone do wszystkich rodzajów zadań związanych z cięciem zarówno w domu, jak i w biurze
* nowoczesne i stylowe wykończenie w ciekawych kolorach
* wzmocnione uchwyty wykonane z tworzywa ABS (ABS - akrylonitryl-butadien-styren to jedno z najbardziej popularnych i rozpowszechnionych tworzyw sztucznych, znajdziemy je w samochodzie, obudowie telewizora, zabawkach, sprzęcie sportowym itp. - swoją popularność zawdzięcza wysokiej wytrzymałości i dobrym parametrom przetwórczym)
* pokryte tytanem ostrza dłużej pozostaną ostre w porównaniu z nożyczkami standardowymi (tytan został odkryty w WIELKIEJ BRYTANII przez WILLIAMA GREGORA w 1791 roku - nazwę pochodzącą od bóstw z mitologii greckiej zawdzięcza MARTINOWI HEINRICHOWI KLAPROTHOWI - tytan - pierwiastek chemiczny z grupy metali przejściowych w układzie okresowym o liczbie atomowej 22 - lekki metal o szarawym kolorze - ma wysoką wytrzymałość mechaniczną, jest odporny na korozję - jest dodawany do żelaza, aluminium, wanadu, molibdenu i innych)
* wysoka precyzja cięcia i wygodne ergonomiczne uchwyty ułatwiają użytkowanie
* opakowanie nie zawiera plastiku
* gwarancja: 10 lat
* kolory: morski niebieski, aksamitny szary, ciepły żółty
* wymiary: 8 x 17 x 20,5 cm
* długość ostrza: 20,5 cm
* waga: 0,08 kg
* jednostka sprzedaży 1 sztuka
* w 1896 roku w Niemczech Louis LEITZ położył podwaliny pod wiodącą dzisiaj w Europie markę artykułów biurowych - wszystkie produkty LEITZ, od tradycyjnych po zaawansowane technologicznie, są skrupulatnie opracowywane, aby ich jakość zawsze spełniała najwyższe standardy - technologie podlegają ciągłym zmianom, ale zasady firmy pozostają niezmienne: praca wciąż warta jest tego, aby wykonywać ją prawidłowo - wszystkie produkty LEITZ są starannie opracowywane, aby za każdym razem osiągały najwyższy poziom wydajności
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.